
Ziyaretler kapsamında tesis yetkilileriyle bir araya gelen İl Müdürümüz, turizm sezonuna yönelik hazırlıklar ve yürütülen çalışmalar hakkında değerlendirmelerde bulundu. Görüşmelerde, turizm destinasyonları markalaşma ve tanıtım faaliyetleri, tesislerde sunulan hizmet kalitesinin artırılması ve sürdürülebilir turizm anlayışının yaygınlaştırılması konuları ele alındı.




